קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל | הפרמטרים המשפיעים ביותר בתחום

קידום-אתרים-אורגני-בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא דבר חשוב מאוד בשביל ההצלחה של אתר האינטרנט שלכם. ללא השקעה בקידום אתרים אורגני בגוגל לא תקבלו תנועה של גולשים לאתר. נכון, ניתן להשקיע בקידום ממומן ולקבל באופן מיידי תנועה רבה של גולשים, אך בטווח הארוך אתם חייבים קידום אורגני. למי שלא יודע, קידום אתרים אורגני מתייחס לכל הפעולות של הקידום שהן אינו קידום ממומן. ישנם פרמטרים שונים המשפיעים על קידום האתר בצורה אורגנית, להלן הסבר קצר על כמה מהם:

בניית קישורים – תהליך זה מתייחס לבנייה של קישורים מאתרים אחרים אל האתר שלכם. בניית קישורים הוא דבר שצריך להיזהר ממנו וחייבים לעשות אותו בצורה חכמה. תוכלו למצוא באינטרנט אנשים אשר מציעים חבילות של בניית קישורים; כלומר אתםם משלמים והם יכניסו קישורים לאתר שלכם בעשרות אתרים שונים. זה אולי נשמע טוב אבל היזהרו! ברמת העיקרון כל קישור אל האתר שלכם הוא כמו סוג של הצבעה בעד האתר שלכם, דבר אשר אמור להעלות את דירוג האתר שלכם. אבל כמובן שחשוב שאלו יהיו קישורים מאתרים איכותיים ולא אתרים אשר נועדו אך ורק למטרה זו של סחר בקישורים, דבר אשר יפגע בדירוג האתר שלכם.

אופטימיזציה – העבודה של קידום אורגני נעשית גם באתר עצמו, יש לעשות עבורו אופטימיזציה על מנת שמנועי החיפוש ידעו לסוג אותו בצורה הטובה ביותר. למשל חשוב להקפיד על כותרות, להימנע מתוכן משוכפל, תגיות מטא, מבנה URL ידידותי למנועי החיפושש ועוד. אלו הם דברים חשובים מאוד עבור קידום אתרים אורגני בגוגל.

לכן אם אתם בונים אתר וורדפרס חדש העדיפות היא לבצע את האופטימיזציה בזמן בניית האתר וכך לחסוך זמן של תיקונים בעתיד.

מהירות האתר – מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר והוא פשוט איטי מידי? בדרך כלל אתם מייד מוותרים ומחפשים את המידע שאתם צריכים באתר אחר. אתם לא אוהבים את זה וגם בגוגל לא אוהבים את זה. בגוגל שואפים לתת לגולשים חוויית משתמש טובהה ונגזר מכך שהם לא ירצו להפנות גולשים לאתרים שאינם נותנים חויית משתמש טובה. קידום אתרים אורגני חייב לטפל גם בנושא הזה בין אם הוא נובע ממבנה האתר, מהשרתים או מכל בעיה אחרת.

שימוש במילות מפתח – שילוב מילות מפתח נכונות הוא דבר חשוב מאוד בקידום אורגני. מילות המפתח הן למעשה המילים והצירופים שהגולש מחפש במנוע החיפוש. שימשו במילות מפתח רלוונטיות מגדיל את תנועת הגולשים לאתר. בחירת מילות המפתחח נעשית באמצעות מחקר מילות מפתח (ישנם כלים מיוחדים המסייעים לנו לעשות זאת). את מילות המפתח יש להטמיע, במידה הנכונה, בתוך תוכן איכותי באתר. אמנם אנו מדברים על קידום אתרים אורגני בגוגל, אך מילות המפתח הן גם חשובות לקידום ממומן.

דומיין – דומיין האתר הוא גם גורם משפיע בקידום אורגני. אם רכשתם דומיין והקמתם אתר, תידרש עבודה של מספר חודשים עד שהוא יצליח להתברג למקום טוב בתוצאות החיפוש. אבל קיימת גם אפשרות לקיצור דרך, באמצעות רכישת דומיין קיים ובעל ותק,, רצוי מאותו התחום של האתר שלכם. זה יסייע לכם רבות. לא רק ותק הדומיין משפיע אלא גם פרמטרים נוספים של הדומיין, כמו למשל מילות מפתח המשולבות בשם הדומיין עצמו והגדרות הפרטיות ברישום הדומיין; במידה והדומיין רשום כפרטי עם רצון להסתרת מידע הוא יזכה לדירוג נמוך.

שימו לב כי קידום אתרים אורגני בגוגל הוא אינו נושא לחובבנים. לא מספיק לקרוא מאמר באינטרנט ולהניח שאתם יכולים לעשות זאת בעצמכם; הנקודות שאותן הסברתי הופשטו לצורך ההסבר ומאחורי כל אחת מהן ישנה תורה שלמה. ללא קידום אורגני אין לכם סיכוי אך יש להיזהר גם מקידום חסר אחריות אשר ישיג את התוצאות ההפוכות.

הגיע הזמן להתקדם...

השאירו פרטים לחזרה מהירה