קידום אתרים ממומן

איך מייצרים קמפיין ממומן בגוגל?

לאחר שערכנו בקפידה מחקר מילות מפתח מקצועי אלו הדברים שעלינו לבצע:

  • פתיחת חשבון ב-Google AdWords
  • להגדיר את הקמפיין על ידי הנתונים הרלוונטים למה שאנו מעוניינים לפרסם
  • בחירת תקציב יומי לקמפיין
  • ניהול הקמפיין וביצוע אופטימיזציה באופן יומי
  • A/B Testing בין מודעות/דפי נחיתה
  • שימוש במילות מפתח שליליות בכדי לייעל את הקליקים ויחס ההמרה
קידום ממומן בגוגל

מה הם היתרונות של קידום אתרים ממומן?

קידום ממומן בגוגל

פרסום באופן מיידי

אחד היתרונות המשמעותיים של קידום אתרים ממומן או בקיצור באנגלית PPC הוא שאפשר להקים את הקמפיין ולהתחיל לקבל טלפונים באופן מיידי, יתרון עצום לעסקים בתחילת דרכם

קידום אתרים ממומן

מיקוד מדויק

אפשרות מעולה במערכת של גוגל אדוורדס היא שניתן למקד את קהל היעד שאליו אנו מפרסמים על פי מילות מפתח מדויקות, מיקום גאוגרפי, גיל, מין ועוד

קידום אתרים PPC

אפשרות לרווחים בזמן קצר

ברגע שהקמפיין עלה לאוויר ניתן תוך זמן קצר להבין את הפוטנציאל הקיים שלו וכמה רווחים צפויים לנו בהמשך, חשוב לציין שתפקידנו להפוך את הקמפיין ליותר ויותר רווחי

קידום אתרים PPC

קידום אתרים ממומן - אפשר לבד?

הקמה של קמפיין זה החלק הפשוט, אנחנו צריכים לנהל אותו באופן אסטרטגי ותמיד להיות עם היד על הדופק. צריכים לבצע בדיקות על הביטויים שבחרנו, לבדוק איזה ביטוי מייצר יותר קליקים ותנועה של לקוחות רלוונטים ולשחק עם זה בהתאם לצורך. אנחנו צריכים לבנות קמפיינים אסטרטגים שבסופו של יום נגיע לאחוזי המרה הגבוהים ביותר ונממש את הפוטנציאל מכל קמפיין ולכן עדיף לנהל את הקמפיין עם חברה בעלת נסיון שתוכל למצות את הפוטנציאל הקיים מכל קמפיין בגוגל.

מידע נוסף על PPC

ישנם הרבה אנשים שללא נסיון בתחום מייצרים לעצמם קמפיינים ממומנים בגוגל מכיוון שהם מעוניינים בייצור תנועה לאתר שלהם והגדלת הכנסה. למעשה מי שלא בקיא בתחום יכול לבזבז כסף לחינם במסגרת הקמפיין הממומן ולגרום לעצמו גם להפסד וגם לתעסוקה עם לקוחות לא רלוונטים. אנחנו צריכים לדעת איך למקד את המודעות שלנו במטרה שנגיע לקהל יעד ספציפי שאותו אנו רוצים כלקוחות שלנו. בכדי שלא נטעה ונבזבז כסף לריק נצטרך להעזר באיש קידום מקצועי שלפני יצירת הקמפיין ידע לנתח את מצב השוק והמתחרים, שיבצע מחקר מילות מפתח מעמיק בתחום בו אנו עוסקים ויבדוק אילו מילים הכי כדאי לנו לקדם באופן ממומן בכדי להגיע לקהל המדוייק והרווחי ביותר. אנחנו לא מעוניינים בקליקים מיותרים ולא רלוונטים!
שאלה שהרבה מתקשים בה היא מה הטיימינג הנכון ביותר לייצירת קמפיין. התשובה היא מאוד אינדיווידואלית לכל בעל עסק. מאוד תלוי מה התחום בו אנו עוסקים אם זה תחום עונתי כמו מזגנים, גלידות וכו’ או תחום שפעיל כל השנה. דבר נוסף הוא אם העסק חדש הדורש חשיפה מהירה לשוק וגיוס לקוחות או עסק קיים ומעוניין בקידום הממומן במטרה לגדול ולמכור יותר. כמובן שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו קודם כל מה מטרת הקמפיין אותו אנחנו מייצרים ואיך נחסוך בעלויות באופן המקסימלי בכדי להגיע לתוצאה הרצויה.
לקוחות רלוונטים ניתן למקד על ידי בחירה של ביטויי חיפוש נכונים. מה הלקוחות שהיינו רוצים מחפשים בגוגל בכדי להגיע למוצר/לשירות אותו אנחנו מוכרים ? לדוגמא, אם ניקח עסק שמתעסק בהשכרת דירות בארץ והוא יקדם את הביטויים “דירות בארץ”, “דירות בתל אביב”, “דירות זולות”, “דירות קרובות לים”, כמות הלקוחות הרלוונטים שתגיע לעסק תהיה מועטה מכיוון שישנם המון אנשים בביטויים הללו שלמעשה מתכוונים לרכוש דירה ולאו דווקא לשכור ובמקרה הזה העסק יוצא כסף לחינם על קליקים מלקוחות לא רלוונטים וגרוע מכך יוצף בטלפונים ובהתעסקות עם קהל לא ממוקד. לכן יש לבדוק בצורה המעמיקה ביותר מה הביטויים הטובים ביותר והממוקדים ביותר אותם אנחנו צריכים לקדם בכדי להגיע לייעילות המקסימלית.
קידום אתרים אורגני בגוגל

חלק מהמשפחה

מה הלקוחות חושבים

small_c_popup.png

לייעוץ חינם - השאירו פרטים