בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית

אתרי התדמית בגרסה הישנה והפחות אפקטיבית, אלה שפשוט שימשו כחלון ראווה של העסק והציגו אותו בפני הלקוח הפוטנציאלי, רלוונטיים היום הרבה פחות ולא ממש עושים את העבודה. כיום, כולם כבר מבינים שמטרתו של אתר, גם אתר תדמית, היא, בעצם, לשווק את בית העסק, להניע את הלקוח לפעולה ולהגדיל את אחוזי המכירות, ולכן, בעידן המסחרי הנוכחי, גם אתר תדמית צריך לדבר שיווקית ולהביא לתוצאות של ממש בשטח.

נקודת המוצא – אפיון נכון

הצעד הראשוני בדרך לבניית אתר תדמית אפקטיבי עובר באפיון נכון היוצא מנקודת מבט מכוונת שיווק. זה הזמן להציף את סימני השאלה החשובים שיעצבו את אופיו של האתר שלכם ויספקו לכם את הבסיס הנדרש לבניית אתר התדמית שישרת את מטרותיכם העסקיות באופן האפקטיבי ביותר: מה גורם ללקוחותיכם לבחור דווקא בכם? מהם המאפיינים הייחודיים של העסק שלכם המבדלים אתכם מיתר המתחרים בענף? מהי האג’נדה העסקית שלכם? מהו החזון שלכם? על אילו ערכים מבוסס השירות שלכם? מה חשוב לכם ועל מה לא תתפשרו בעיצוב חוויית השירות של הלקוח? התשובות לכל אלה ועוד יאפשרו לכם להגדיר באופן בהיר וחד את המסר השיווקי שלכם ולסמן “וי” על השלב הראשון בדרך לאתר תדמית מנצח.

לאחר מכן, תוכלו להמשיך הלאה ולשקול מהו סגנון האתר התואם את השפה השיווקית בה בחרתם ומהם הכלים הטכניים אשר ישרתו את המסר הנבחר באופן הנכון ביותר.

השלב הבא: עיצוב האתר

ממש כמו בבניית בית חדש, גם בבניית אתר תדמית מקום של כבוד ניתן לסקיצה הראשונית. זה המקום להפקיד את עיצוב האתר בידיו של איש מקצוע מיומן, ובשיתוף פעולה מלא מולו, לייצר את העיצוב שיביע את הקונספט, את המסר ואת החזון שלכם באופן המעמיק ביותר. לאחר שתצליחו להכניס את המעצב בסוד העסק שלכם ולהעביר לו באופן הבהיר ביותר את המילים, התחושות והחלומות שמאחורי הקונספט הנבחר, יוגדרו הגוונים הדומיננטיים ויתר האלמנטים העיצוביים, עד לפרטים הקטנים ביותר.

השלב המרכזי: תכנות

לאחר שהמצע השיווקי שלכם ברור וסקיצת העיצוב האופטימלית כבר בידיכם, תוכלו לעבור אל ליבתו של פרויקט בניית אתר תדמית –שלב תכנות האתר. מתכנת מקצועי, מיומן ועתיר ניסיון הוא זה שיצליח לייצר את הגרסה הקרובה ככל האפשר, בהתחשב במגבלות הקיימות, לסקיצת העיצוב הקיימת. מעבר לכך, חשוב שהמתכנת יהיה אתכם לגמרי באותו הראש וישקוד על תכנות האתר מזווית ראיה שיווקית. חשיבה שיווקית בתכנות באה לידי ביטוי, לפני הכל, בחתירה ליצירת הרושם הנכון בכל פינה אפשרית באתר. מעבר לכך, מתכנת שחושב שיווקית יקפיד על ניווט קל ונוח ועל עיצוב חוויית גלישה כללית שהינה ידידותית, מזמינה ובלתי מורכבת ואשר תגרום ללקוח הפוטנציאלי להישאר באתר. בשורה התחתונה, זו בדיוק המטרה שלכם.

השלב הסופי: שיווק

אז נכון, בניית אתר תדמית איננה בניית אתר מכירות. לא במוצהר, בכל אופן. אבל אין כל ספק כי אתר תדמית מקצועי ובנוי כהלכה יעשה את העבודה ויעמוד לרשותכם ככלי שיווקי אפקטיבי לכל דבר ועניין. לכן, חשוב לתת את הדעת באופן מעמיק על קידום אורגני נכון של אתר התדמית אשר יסייע לכם בקידום יעיל וקל של האתר בעתיד ולדאוג מראש לתשתיות המתאימות לקידום במדיה החברתית או לקמפיינים כאלה ואחרים, בהם יתכן ותהיו מעוניינים לעשות בהם שימוש בעתיד הקרוב או הרחוק יותר. גם אם תוכלו בהמשך הדרך לבצע שינויים כאלה ואחרים במטרה להסב את אתר התדמית שלכם לאמצעי שיווק, אין כל ספק כי מומלץ להכין את התשתיות הנדרשות לקידום כבר בשלב בניית האתר ולחסוך כאב ראש מיותר, בזבוז זמן יקר, עלויות נלוות ותוצאות איכותיות פחות.

איך בוחרים אנשי מקצוע לבניית אתר תדמית?

בתחום בניית האתרים קיימת התלבטות קבועה, גם אם בהחלט מובנת, בנוגע לבחירת ספקי השירות שיספקו את התוצאה האופטימלית במקסימום מקצועיות, מחד, ובמינימום כאב ראש מצד הלקוח, מאידך.

ככלל, ניתן להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בתחום ספציפי ומספקים שירות מוגדר בלבד (עיצוב / תכנות, למשל) או בחברת בניית אתרים המספקת את מכלול השירותים הנדרש תחת קורת גג מקצועית אחת ומלווה את התהליך מנקודת הפתיחה ועד להכתרת התהליך בהצלחה.

שכירת שירותיהם של מספר אנשי מקצוע, כאשר כל אחד מהם מופקד על שלב אחר בבניית אתר תדמית, עשויה להתברר כמורכבת בהחלט ולדרוש משאבים יקרים של זמן ומאמץ מצד הלקוח הנדרש לערוך סקר שוק מספר פעמים, לברר, לבקש המלצות, לבחון עבודות קודמות ולהתרשם מרמת השירות בנוגע לכל אחד מספקי השירות. גם הצורך לתווך בין ספקי השירות השונים ולסנכרן את ביצועיהם כך שיחברו לתוצאה המושלמת האחת, הוא מורכב ביותר ולא תמיד אפשרי לביצוע באופן אופטימלי. היות וכך, אין כל ספק כי בחירה בחברת בניית אתרים מקצועית ועתירת ניסיון, המספקת את שירותיה בחבילה כוללת אחת, תאפשר לכם להוריד מעל כתפיכם את האחריות המקצועית ותספק לכם תוצאה אופטימלית ללא כל מאמץ מצדכם.

הגיע הזמן להתקדם...

השאירו פרטים לחזרה מהירה