יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס

שלב א – הרשמו לגוגל אדוורדס

בשלב הראשון עליכם להרשם לשירותי גוגל אדוורדס. מומלץ לעשות זאת באמצעות חשבון ב G-Mail אך לא חובה.

שלב ב – בחרו את מהות הקמפיין שלכם

כדאי לתכנן מראש לאן הקמפיין שלכם יפנה. האם יפורסם בו מספר טלפון בלבד ללא הפנייה לאתר, או שתעדיפו למשוך את הגולשים לאתר בן דף אחד (המכונה דף נחיתה) בו יזינו את פרטיהם. תוכלו, כמובן, גם להפנות אותם לדף מסויים בתוך אתר האינטרנט של המותג שלכם.

שלב ג – יצירת קמפיין – מתחילים לעבוד

בשלב הראשון תתבקשו ליצור את הקמפיין הראשון. תנו לו שם משמעותי שתזכרו בהתאם למוצר או השירות שתפרסמו. בתקופה הקרובה יתכן ותעלו מספר קמפיינים למוצרים שונים וכבר עכשיו מומלץ ליצור את ההפרדה.

שלב ד’ – יצירת המודעה שלכם

מצאו דרך מתומצתת להציג את המוצר או השירות. השתמשו בכותרת מושכת (על פי הכללים המחמירים של גוגל לא ניתן להשתמש במילים מסויימות כמו “חינם” או “הקליקו כאן”). לאחר מכן בשתי שורות הציגו את המוצר בקצרה.

שלב ה’ – הגדירו את קהל היעד שלכם

האם השירות שלכם פונה לכל הארץ, או רק לעיר אחת או שתיים? תוכלו לפלח במדוייק את קהל היעד שלכם ולהגדיר את הפרסום רק עבורו.

שלב ו’ – הגדירו את מילות החיפוש

נסו לנחש מה יחפש הגולש שירצה להגיע למוצר שלכם – ולהוסיף מילות חיפוש רלוונטיות ככל האפשר. חברת הובלות בשרון יכולה לבחור למשל “חברת הובלות בהרצליה”, “מובילים בשרון”, “מובילים זולים בשרון”, “הובלות קטנות בשרון” וכדומה. למזלכם, הכלי של גוגל ידע להציע מילות חיפוש נוספות.

שלב ז’ – כמה תרצו לשלם על כל קליק

מודל הפרסום של גוגל מכונה PPC, או תשלום פר קליק, לכן עליכם לבחור כמה תרצו להשקיע על כל קליק לפי מילת החיפוש המבוקשת. גוגל יעדכן אתכם אם ההצעה נמוכה מדי מכדי שהמודעה תוצג.

שלב ח’ – התחלת הקמפיין

הזינו את אמצעי התשלום והתחילו את הקמפיין. תוכלו להעזר גם באפשרויות מתקדמות יותר כמו בחירת השעות בהן המודעה תופיע, הצגה של המודעה רק במנוע החיפוש של גוגל או גם באתרים אחרים עמם גוגל משתפת פעולה, ועוד אפשרויות נוספות.

מדוע המודעה שלי מופעה רק בעמוד השני?

חלק מהשאלות הנפוצות בהגדרה של קמפיין ב”גוגל אדוורדס” היא מדוע חלק מהתוצאות מופיעות לפניכם בעמוד, ולמה אתם בחלק התחתון של העמוד או בעמוד השני. על מנת להבין את השיטה בה גוגל מציבים את המודעות צריך להכיר את שיטת המכרז. אם, עבור ביטוי חיפוש מסויים, למשל “אינסטלטור בגבעתיים” יש לגוגל 15 לקוחות המעוניינים להציג מודעות, הסדר בה יופיע המודעות יהיה בהתאם למחיר שעליו מוכן אותו לקוח לשלם עבור כל קליק.

עסקים המוכנים להשקיע 20 שקלים בקליק יופיעו לאורך כל היום מעל עסקים אחרים המוכנים לשלם 10 שקלים לקליק. אלה יופיע כמובן, מעל עסקים המוכנים לשלם 5 שקלים לקליק. כל זאת, עד שמסתיים התקציב היומי של המודעות. לכן, חלק מהיום המודעה שלכם עשויה להופיע ראשונה גם אם לא הצעתם את המחיר הגבוה ביותר, מכיוון שהמפרסם שמעליכם סיים את התקציב.

אסטרטגיות שונות לניצול נכון של תקציב הפרסום

חברות המתמחות ביצירה של קמפיין קידום אתרים ממומן ידעו לבנות בצורה הטובה ביותר את אסטרטגיית התמחור של כל מודעה שלכם, ויגדירו סכום נפרד לכל ביטוי מפתח שהגולש מחפש. הם ידעו למצוא את המודעות שעליהן יש פחות תחרות ולהציע סכום נמוך יותר לגוגל. כך, בכל קידום אתרים PPC תקציב הפרסום שלכם יחולק בצורה נכונה, ולא תסיימו את התקציב היומי לאחר מספר קליקים ספורים.

לייעוץ מקצועי והתחלת קמפיין פרסום מקוון בגוגל פנו אלינו בטל 077-220-0061 

small_c_popup.png

לייעוץ חינם - השאירו פרטים